Noua campanie de comunicare Fiat Professional a început. Platforma internațională promovează importanța alegerii expertizei și fiabilității vehiculelor proiectate de profesioniști pentru profesioniști, pentru a evita situațiile și accidentele amuzante de muncă.
Pentru lansarea noii platforme de comunicare, care va începe din luna mai în țările importante din regiunea EMEA, pentru TV, digital, radio și afisaj, Fiat Professional a ales să depășească conceptul de “mărturie” pentru a adopta un stil mai ironic și pentru a ilustra diferența dintre o abordare demnă de un amator față de o abordare profesionistă, prin exemple de necrezut și amuzante, folosind un “tone of voice” original. Formatul noii campanii indică un limbaj extrem de popular, care capătă o amploare din ce în ce mai mare pe canalele tradiționale de televiziune, iar pe web devine un fel de “gen 2.0” – cel al comicului de situație, cu accidente amuzante. De cele mai multe ori, aceste filme de amatori descriu ghinioane stângace din activitățile zilnice simple și sarcini care culminează în dezastre epice cu rezultate amuzante.
Noua campanie internațională se axează pe situații contrastante, prezentând situații plauzibile care ar putea fi soluționate în mod corect folosind vehiculele din gama Fiat Professional și care, dimpotrivă, au rezultate dezastruoase atunci când se încearcă o soluționare bazată exclusiv pe ingeniozitate improvizată și pe soluțiile de mântuială. De exemplu, imaginile arată metode absurde de lucru cu rezultate caraghioase, și obiecte și materiale încărcate în mod precar pe vehicule necorespunzătoare, în opoziție cu o imagine de ansamblu a gamei complete care exprimă valorile mărcii Fiat Professional – expertiză, fiabilitate, determinare, dinamism și atenție sporită față de client.
Natura diferitelor abordări este subliniată de mesaje simple și eficiente – Unpro – neprofesionistul- pentru încercările făcute de “la’s că merge așa” și Pro – profesionistul- ca și tine, pentru abordările eficiente. Formularea este scurtă și precisă, dar capabilă să reafirme importanța alegerii metodei potrivite pentru obținerea unui rezultat pozitiv pentru orice tip de muncă. Acesta este motivul pentru care Fiat Professional este cel mai bun partener pentru profesioniștii care solicită vehicule și servicii de calitate. Profesioniștii aleg să conducă vehiculul comercial cel mai potrivit pentru nevoile lor, profitând de serviciile de finanțare “personalizate” și de soluțiile de închiriere, și apoi beneficiază de cea mai răspândită rețea de servicii aftersales din Italia, cu peste 1800 de centre de service la nivel național.
Turin, 7 mai 2018